Mediálna kampaň
Cieľom mediálnych kampaní bolo informovať, ponúknuť pomoc pri riešení zložitej životnej situácie, v ktorej sa ocitá stále viac slovenských žien a vyvrátiť zažitý názor, že nefyzické formy násilia sú menej časté alebo menej zraňujúce ako tie fyzické.2009
Mediálna kampaň 2009 bola ďalším krokom spoločnosti AVON Cosmetics v boji proti násiliu páchanému na ženách. Okrem poukázania na akútnosť tohto problému a snahy vyvolať verejný dialóg, odhaľovala konkrétne formy domáceho násilia. Prostredníctvom všeobecne známeho symbolu fyzického násilia, modrín, zámerne hovorila o nefyzických prejavoch násilia páchaného v domácnostiach.Informačná brožúra o projekte (môžete si ju stiahnuť)Brožúra (.pdf)Brožúra v angličtine (.pdf) |
Video (Kinospot)Modriny chrbat kinospotModriny oko kinospot Modriny ústa kinospot |
Video (web banner)Modriny chrbat web bannerModriny oko web banner Modriny ústa web banner |
2008
Hlavným posolstvom kampane bol apel „Hovorme spolu o domácom násilí“ a pozitívny príklad dokazujúci, že aj v tej najťažšej životnej situácii sa dá nájsť riešenie.
Ambasádorky interpretovali príbehy konkrétnych žien, ktoré sa odvážili otvorene hovoriť o svojej skúsenosti a prejavili odhodlanie oslobodiť sa od domáceho násilia.
Print - InzerátInzercia AdrianaInzercia Daniela |
CitylightCitylight AdrianaCitylight Daniela |
BillboardBillboard AdrianaBillboard Daniela |
SeniorboardSeniorboard AdrianaSeniorboard Daniela |
Informačná brožúra o projekte (môžete si ju stiahnuť)Brožúra (.pdf)Brožúra - anglická verzia (.pdf) |
Video dokument o vzniku kampaneMaking of (zip)Making of - anglická verzia (zip) |
Web bannerWeb banner AdrianaWeb banner Daniela |